zondag 16 januari 2011

breiwerk

Voor het eerste in mijn leven waagde ik me ook eens aan een echt breiwerk. Ik was nog nooit echt verder geraakt dan een sjaal, en zelfs dat wat meestal niet echt een succes.
Op minder dan een week tijd maakte ik deze muts. Een hele prestatie voor mezelf. Ik was dan ook terecht trots op mezelf.... Tot wanneer Ibe de muts aantrok : TE KLEIN.
Ik heb gewoon de handleiding van deze mevrouw gevolgd, maar zag dus niet staan dat de omtrek ongeveer 40 cm was; veel te klein voor Ibe's hoofd dus :-)

Toch nog steeds apetrots op mijn eerste echt breiwerk duszou ze graag op iemand anders baby-hoofdje zien verschijnen. Iemand kandidaat?

5 opmerkingen:

  1. JAAA, heb een dochtertje van 7 maand, eens proberen meten: 41 cm, zou dat lukken of is het echt wel een jongensmodel? de kleuren vind ik super! dan maak ik iets om te ruilen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, ik heb het vandaag net weggegeven aan een vriendin.
    Dit is al een ouder blogbericht van op mijn vorige blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei, zie nu pas dat jij een echte professional bent, weet niet of ik dan veel te bieden heb, nog maar pas aan het kennismaken met de naaimachine :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leek mij al vreemd dat je dat niet binnen de minuut kwijt was! tis een schoonke

    BeantwoordenVerwijderen