vrijdag 14 oktober 2011

Oma's trouw!

Vorige week was het zover, oma trouwde met Opi.
Een jaar terug beloofde ik om de kleertjes voor de kleinkindjes te maken.
En voila nu het resultaat. Voor oma was het een verassing, maar ze was gelukkig blij met het resultaat. Ik maakte van elk twee exemplaren.






















En zo zag het er dan uit




Ik besliste dan ook nog halsoverkop om mijn eigen kleedje te maken. Ik tekende het patroon helemaal zelf. Ik had helaas niemand in de buurt die me kon helpen met passen. Dus moest ik het kleedje helemaal in elkaar steken om dan te ontdekken dat er toch nog heel wat aanpassingen nodig waren.
Ik kan wel stellen dat puntje 7 van mijn to do lijst helemaal mag worden geschrapt. Mijn naaimachine wordt wel eventjes veilig opgeborgen, want ik heb er nu heel eventjes genoeg van !




















En zo zag ik eruit ( sorry enkel een foto van mijn rug. )

stof : lovebirds gekocht bij Vermiljoen

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Met die mooie kleren aan was de trouwerij zeker helemaal compleet! Hoop dat jullie ervan hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie jurk voor jezelf ! en die kleren voor je oma haar kleinkinderen echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen