zondag 13 januari 2013

Babysling


babysling met 'oefenbaby Pieterke'
opbergzakje



Ik mag mijn eerste puntje van mijn laatste lijstje al schrappen ! Ik maakte een babysling met een daarbij horend opbergzakje.  Er zijn zowat 100 tutorials te vinden over hoe je zo'n buidelsling moet maken, heel vaak in het Engels. je moet dan ook steeds de maten omrekenen. Je leest ook verschillende zaken over de afmetingen. Ik deed alvast het rekenwerk eventjes voor jullie en maakte er een mini-handleiding bij in het Nederlands. Bedankt aan al diegene die voor mij het denkwerk deden!





pamperzakje zonder biais

Er bleef nog een restje van deze prachtige appeltjesstof van byGraziela over. Als ik dit niet onmiddellijk zou opgebruiken, zou het voor eeuwig op de hier-zal-ik-ooit-nog-wel-eens-iets mee-maken-berg verdwijnen. Dus trakteerde ik mezelf op een pamperzakje, altijd handig met een baby in huis. Ik gebruikte de handleiding van Eloleo . 

Stof byGraziela gekocht bij Vermiljoen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten