dinsdag 26 februari 2013

Eindelijk 3 !

Jawel, het was hier opnieuw een feestweekend, want er werd er hier eentje 3 en hij was apetrots ! 
Al sinds januari vraagt hij wanneer het nu EINDELIJK zijn verjaardag was. Na de kerstvakantie waren de eerste jarige in zijn klas en sindsdien is het niet meer gestopt. Maar zijn belangrijkste vraag : of ik dan ook cake zo maken voor in de klas? En of ik chocolade taart zo maken voor op zijn feest? 


De verjaardagskroon werd aangepast ; er werden slingers gemaakt voor in de klas, 30 cakejes gebakken voor zijn klasgenootjes en een chocoladetaart gefabriceerd ( met dan aan de Piet !)



Maar ook het kindjes van collega's zijn jarig !
De mama van Arianne had haar zinnen gezet op de kabouterkroon dat ik al eerder maakte. Gelukkig vond ik nog een restje. Ik moest wel even puzzelen, maar het kon er nog heel nipt uit ! 

Een blije mama en hopelijk een blije Arianne ! Happy birthday alvast ! 















Maar niet onbelangrijk; er werd ook op babybezoek gegaan. Kleine Gilles kan alvast beginnen gebruik maken van dit geboortepakket ! 

1 opmerking:

  1. Een dikke proficiat voor de 3 jarige!
    Hiep, hiep hoera!
    Hij zal wel apetrots zijn met zo'n mooie kroon en de lekkere cakejes en taart!
    (Zo'n kroon zou hier ook wel van pas kunnen komen, nog een ideetje, thanks!).

    BeantwoordenVerwijderen