donderdag 7 januari 2016

Happy 2016 !

Goede voornemens aan het begin van een jaar, daar doe ik niet meer aan mee. Meestal lukt het mij amper om dit  2 weken vol te houden, vervolgens maak ik mij er druk in en tot slot negeer ik ze. Tot ik ontdek dat het weeral december is en ik nog niets heb volbracht van mijn goede voornemens, waardoor ik mij opnieuw opjaag om het jaar tenslotte half content af te sluiten. 

Dus ik heb geen voornemens, tenzij misschien minder ziek worden in 2016. Wat eigenlijk zoveel wil zeggen als beter luisteren naar mijn eigen lichaam. Vooral mezelf verplichten wat meer af te grenzen. Jullie kennen dat wel hé ? ! 

Wat dat ziek zijn betreft ... daar ben ik alvast niet zo goed mee gestart in 2016. Ik sloot  2015 in ziekte af en startte het jaar op dezelfde manier; Laat ons zeggen dat dag 7, de eerste dag is van 2016 waarop ik mij een beetje beter voel. Laat ons hopen dat dit geen voorbode is voor de rest van het jaar, maar dat ik ondertussen alles in één keer gehad heb. 

Veel zin om dingen te maken is er momenteel dus niet. Gelukkig mocht ik 2015 afsluiten met nog enkele leuke projectjes: 

Geboortesetje voor Maxim
T-shirtje voor diezelfde Maxim

De laatste vond ik de leukste! Een kleuterboekentas voor Wout. Al moet kleine Wout absoluut nog niet naar school, want het manneke is nog geen jaar oud. Maar naar de opvang moet hij ook van alles meesleuren, niet?  
Wout zijn geboortekaartje zag  eruit zoals het voorzakje van de boekentas Eenvoudig, blauw, met de naam in een mooi lettertype.++++++++++ Zijn doopsuikers waren walvis-snoepjes, ik wist direct welke stof ik moest gebruiken ! 




** patroon boekentas : zelf getekend**
** stof : de stoffenkamer**

**patroon T-shirt: De droomfabriek**
**stof : De Stoffenstraat**




1 opmerking:

  1. Oh, die boekentas is geweldig! En de rest eigenlijk ook :)

    Ik duim voor een gezonder jaar!

    BeantwoordenVerwijderen