zaterdag 22 januari 2011

Motiverende to-do-list


Nummer 8 van mijn lijstje kan in ook schrappen!! Al zullen er nog wel meerdere broekjes voor mijn zoontje komen!
Mijn allergrootste project voor 2011 is namelijk om zoveel mogelijk stofresten nuttig te besteden en aangezien er meerdere kleinere stukken stof te vinden zij, zal mijn zoontje de gelukkige zijn en telkens in een nieuwe outfit te zien zijn..
Vandaag ontdekte ik nog wel meerdere stukken floer en wat is er zaliger dan een floeren broekske? Ik wou dat ik voldoende had om voor mezelf een broek te maken, maar helaas...

Patroon komt uit knippie.







En ook nummer 3 komt dichtbij om te schrappen.Een ritstasje voor oma's nieuwe fototoestel. Ook met een restje.Het is niet helemaal zoals ik wou, maar hopelijk is ze er wel tevreden mee.
Op vele blog lees je hoe verslavend het is om ritstasjes te maken. Ook ik kan me er bij aansluiten, maar helaas had ik geen ritsen meer in huis om er meerdere te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten