zaterdag 19 februari 2011

nood aan snel resultaat.

Een tijdje geleden gaf mij mijn mama mij een oude lederen jas van mijn broer. Ze was gescheurd; en ik moest er maar iets met doen.
Ik beloofde mijn moeder een splinternieuwe handtas. ik had nog nooit met leder gewerkt dus dit was wel een uitdaging. En al bij al bleek het goed te lopen... tot wanneer mijn lap scheurde. Er was dus een reden waarom de jas stuk was... Het boeltje belande rechtstreeks de vuilbak in.

Na deze hoop frustraties had ik nood aan snel en mooi resultaat. En een nieuwe outfit voor vandaag was ook wel handig.
Ik haalde de galaxy stof boven en werd al meteen weer vrolijk. Goed einddoel in zicht.
Na enkel uurtje had ik een prachtig nieuwe rok klaar, met voering en al. Ik had nog nooit eerder een rok met voering gemaakt dus het was eventjes zoekwerk, maar ik ben zeer tevreden van het resultaat.

Het is een typisch burdarokje dat je ook hier al zag.


Mijn excuses voor de lelijke foto; een beter verse volgt wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten