zondag 6 februari 2011

Nieuwe kleding in afwachting ...

Zoals ik eerder zei, verwachtte ik nog een leuk pakketje. Veel sneller dan ik ooit had kunnen hopen zat dit in mijn brievenbus.

Een dikke week nadat ik dit maakte, was ik het al kwijt. Dus hopeloos op zoek naar nieuwe uiltjes-stof. Gelukkig vond ik die hier en koos ik er nog andere stofjes bij uiteraard. Net na mijn bestelling vond ik gelukkig mijn tasje terug :-)

De uiltjes-stof krijgt dus een nieuwe bestemming: een hemdje voor zoonlief, de stofjes links zullen 2 rokken worden voor mezelf en rechtsonder... dat weet ik nog niet goed, maar ik vond het zo'n leuke stof. Advies is altijd welkom, ik kocht een halve meter.

Volgende week is het alweer stoffenspektakel in Gent. Hopelijk kan ik mezelf daar intomen en kan ik eerst mijn nieuwe stoffen omvormen tot nieuwe kledingsstukken.

1 opmerking: