woensdag 30 maart 2011

Driedubbel feest

Driemaal hoera voor Peeps; er is feest in Peeps-land !!


Eerst en vooral viel gisteren mijn gekocht pakketje in de brievenbus. De biaislint-maker van Clover in 4 formaten. Binnenkort maak ik meters biaislint in alle geuren en kleuren. Meer nieuws hierover vind je ongetwijfeld binnenkort op deze blog.


Zaterdag avond vond ik ook eindelijk het patroon van het kleedje dat ik al zolang wilde maken. Maar patroonboekjes uit 2007 zijn blijkbaar zeer moeilijk te vinden. Gelukkig had VINK het wel nog in huis. Naast dit patroonboekje leek ze ook een archief aan andere boekjes en patronen te hebben en ook aan stoffen. Om jaloers te zijn!
Vink was wel zo lief om dit met mij te delen, samen met nog een ander patroon..
De mode uit 2007 lijkt me ook wel te liggen, want ik ontdekte nog andere leuke ideeën in dit boekje. Ik geef toe, ik zit een beetje achter op het modeschema, maar hé het kan me niet schelen!!
Ik kijk alvast uit naar mijn nieuwe wikkeljurk. Ik was wel eventjes geschrokken van de hoeveelheid stof die je nodig had: 3,5 meter !!! Maar gelukkig heb ook ik wel wat stof in voorraad en zijn er op de markt nog meters fantastische stoffen te koop. Binnenkort pronk ik ook in een dergelijke jurk.

En Last but not least ! De PEEPS-facebookpagina heeft 250 leden !! Hoera!! Tijd om de facebook-fans te bedanken en een give-away te organiseren. Al is het voor mij ook nog een verrassing wat de winnaar zal ontvangen. Ik zal het waarschijnlijk laten afhangen van wat de
Ook bloggers kunnen meedoen via bovenvermelde pagina !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten