zondag 27 maart 2011

PINK

Goed op voorhand stelde Meter Hilde de vraag of ik voor haar metekindje een doopkleedje wou maken en graag ook een mooi bijpassende outfit voor zuslief.
Half april is het doopfeest, dus nog ruim tijd genoeg om beide klaar te krijgen, maar mama en papa willen nog een fotoshoot Dus moest ik dit weekend een tandje bijsteken.

Hoewel roze niet echt mijn lievelingskleur is, toch vind je altijd wel heel leuke stoffen in deze kleur. Net zo als bij deze stof, gekocht op het stoffenspektakel. Ik hou ook wel van contrasten dus het groene paste er perfect bij, dat had ik al eerder ontdekt.

Het doopkleedje heb ik gemaakt met de handleiding van Mme Zsazsa. Het groene voor de zus is een patroontje uit Knippie van maart.

Meter Hilde was alvast tevreden, hopelijk zijn de mama en papa en beide zussen dit ook.
Foto's van de fotoshoot ( dus met model) werden mij beloofd, dus deze worden later nog bijgevoegd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten