donderdag 24 maart 2011

mislukte deadline

Iedereen weet wel al dat breien niet mijn sterkste kant is, maar toch wil ik het telkens opnieuw proberen. eeuwen duurt het en ik moet tijdig beginnen of het lukt niet.

Eind augustus 2010 begon ik eraan. Toen stelde ik me nog voorop dat ik deze winter een nieuwe sjaal zou hebben. Tijdens de zomervakantie breidde ik lustig verder in bikini, maar helaas haalde dit niet veel uit.
Begin 2011 wist ik al dat het niet voor deze winter zou zijn. Ik hoopt toch nog de skivakantie te halen maar helaas ook daar faalde ik.
Ondertussen is de lente gestart en moest er een einde aan komen en jawel het is gelukt. Een lekker warme sjaal gaat de kast in voor volgende winter !

Een puntje dat ik kan schrappen van mijn 10in11- lijstje. Met het restje wol begon ik een sjaal voor zoonlief, maar deze keer waag ik me niet meer aan de sjaalsteek. Hopelijk lopen we volgende winter in dezelfde sjaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten