woensdag 7 maart 2012

Update



Een kleine update blijkt nodig, want is het alweer enige tijd geleden. Meestal lukt het wel om foto's via facebook of op flickr te verspreiden, maar hier duurt het meestal net iets langer. Tekst en uitleg is hier wel nodig en laat dat nu net het probleem zijn.

Meestal neem ik dingen voor andere voor mijn eigen projectjes uit. De to-do-list van vorig jaar hielp me enorm om de dingen die ik plan ook effectief af te werken. Een beetje externe druk helpt in mijn geval enorm. Is er geen 10 things to do in 12 ? Ik maak er alvast eentje voor mezelf.


- aapjes T-shirt voor Ibe (alles is al geknipt !)

- zomerkleedje voor mezelf

- Hoodie voor Ibe : de stof, het patroon kocht ik al zeker een jaar terug.

- Olifantje haken, gewoon omdat ik hem super schattig vind.

- Een leuk project vinden voor mijn hooked-zpaghetti dat ik voor mijn verjaardag kreeg.

- Hippe broekjes/trainingbroekjes voor de potjestraining van Ibe.

- Van katoenjurk voor mezelf: hopelijk klaar tegen deze zomer !!

- Trui met kap

- Wikkeljurk voor mezelf waar ik al eerder over sprak.


Ik vermoed dat als ik nog eens diep zou nadenken deze lijst nog wel meer zou aangroeien, maar hiermee kan ik toch wel alweer wat verder. Eindtermijn 2012, al hoop ik op het meeste tegen deze zomer. Of is dit gewoon niet realistisch?

In elk geval nog een overzichtje van wat ik de laatste tijd dan wel nog maakte.


Een geboortepakket voor de geboorte van Seena.



Eindelijk een zwemtas voor Oma, met daarbij nog 2 andere probeersels.

Ik gebruikte het idee van Vink.




Voor de laatste twee tassen, versmalde ik alles gewoon 10 cm. Ideaal als werktas, want er kan perfect een map in.


Een Itty-bitty-babydress voor een babyborrel.



Ook mijn jaarlijks breiproject was dit jaar tijdig klaar. Elke jaar wanneer de wol in de winkel verschijnt, kribbelt het om te breien, maar ik ben zo traag dat ik slechts 1project per jaar kan afwerken. Op dit ben ik wel zeer trots, want breien is toch niet mijn sterkste kant. Het is de eerste keer dat het tijdig klaar is en dat ik alles helemaal alleen deed. Ik koos kikkerknopen uit in de hoop dat zoonlief d trui superleuk zou vinden. Helaas is hij niet zo aan gebreide dingen.



Ik maakte nog iets heel leuks, maar dat kan ik nu nog niet laten zien. Hiervoor moet je wachten tot de paasvakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten