dinsdag 4 december 2012




Mijn nieuwe plan wordt uitgebreid, hoewel de to-do-lijst blijft bestaan! Maar ook jarige vriendinnen verdienen een zelfgemaakt cadeautje ! Zeker diegenen dien een heel jaar lang uitkijken naar deze speciale dag en er dan ook één groot feest van maken ! 
Enkele maanden geleden gaf ik haar de tip om eens de Flow te bekijken en ze was er meteen helemaal zot van. Toen ik het winterboek zag liggen in de krantenwinkel, wist ik dat dit haar cadeau moest worden. 
Eerder op haar pinterest beloofd ik ook om een lamp te bekleden met retro-stof. Helaas ontdekte ik te laat dat de "basis lampenkappen"  in de Ikea niet langer verkocht worden. Maar gelukkig bestaat Cozette nog !  De keuze was snel gemaakt. 
Alles moest mee in de handbagage, want dit jaar zou ze voor het eerst haar verjaardag ergens anders vieren, nl in Budapest met ons, haar vriendinnen! 
Ik maakte een boekomslag waar het winterboek en een foto van het lampje in paste volgens haar handleiding en haar idee
Uiteraard verpakte ik alles nog eens in een papiertje dat uit haar favoriet magazine komt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten