maandag 3 december 2012

Nore's Heidi&Finn



Nore's eerste verjaardagsfeest moest ik helaas missen, maar een zelfgemaakt cadeautje ging wel haar richting uit.
Een tijdje geleden kocht ik dit patroon van Heidi & Finn. De eenvoud maakt het net zo mooi.
Een grote hekel heb ik echter aan pdf-patronen. De grote voordelen zijn dat het snel in je mailbox zit, dat je niet uit huis moet. MAAR dat nadeel: alle blaadjes grondig aan elkaar plakken. Ik zou geen goede kleuter zijn; al dat knip en plakwerk is niet aan mij besteed. Of ben ik te pietje precies op dat vak? In elk geval nu dat gebeurd is, zullen er nog vele exemplaren volgen. Het patroon is zeer eenvoudig, waardoor het een snel-klaar-projectje is. Met mooi resultaat. Het patroon gaat tot de leeftijd van 6 jaar, dus het kan heel wat jaren mee ! 
Happy birthday Nore ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten