vrijdag 28 december 2012

Toch nog een verrassing onder de kerstboom

Dit jaar besloten we om geen cadeautjes aan elkaar te geven. We deden samen een leuke uitstap en mochten onszelf wel belonen met een cadeautje voor het harde werk van het afgelopen jaar. 
Ik moet nog steeds kiezen wat ik ga kopen, want mijn verlanglijstje lijkt oneindig lang. Ik wacht nog eventjes tot alle pakjes zijn uitgedeeld, misschien kan ik dan nog wel het ene en het andere schrappen ! Hij koos voor een PSP met Fifa ( mannen hé !) !
Eerder was hij al dolenthousiast over mijn maaksel en vooral teleurgesteld dat ik het stofje gebruikte voor een cadeautje! Gelukkig had ik nog wel wat overschot en kon ik plechtig beloven hem hiermee nog iets te maken. Nog geen benul van wat het zou worden, maar Pacman en computergames zijn toch 2 handen op één buik?! Toen ik deze pin zag, moest ik niet langer twijfelen. Uiteraard moet ik de afmetingen wat aanpassen en deed ik het ook op mijn manier. Wanneer hij straks thuiskomt van zijn werk zal dit pakje toch nog blinken onder de kerstboom ! 

idee : mini-@-Tuur.

Ook voor zoonlief komt er nog iets in deze stof, zo gebruikte ik alle restjes helemaal op ! Maar dat is voor later. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten