woensdag 2 januari 2013

2013 !

De eerste "normale"dag van 2013 ! 1 januari tel ik niet mee, want deze dag wordt jaarlijks gekenmerkt door te weinig slaap, feest, overvloed aan cadeautjes, lekker eten en alweer te laat in bed.
Een nieuw jaar; tijd om eens terug te kijken naar wat geweest is: Er werd hier heel wat gemaakt, helaas slaag ik er nooit in om alles te fotograferen en erover te bloggen. Maar hier toch een mooi overzicht van 2012 !



Een nieuw jaar; ook tijd om eens vooruit te kijken. Kijken naar wat gaat komen en goede voornemens te maken! 
Hier staat ons alweer een jaar vol veranderingen te wachten, maar het zou niet ons jaar zijn moest het een keertje niet zo zijn .Wij houden daarvan !
Dit jaar wil ik verder mijn gigantische stoffenvoorraad verwerken en me beperken tot het massaal aankopen van stoffen. Dit wordt een hele moeilijke voor mij, maar gelukkig kreeg ik er nog net eentje cadeau ! 
Vorig jaar startte zij : Elke week één pin. Een leuk project Voor mij lijkt dit een onhaalbare zaak, maar elke maand één pin wil ik wel zeker doen! Het zal me helpen bij mijn eerste doelstelling, die stoffenvoorraad !

Voor iedereen een prachtig en creatief jaar! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten