woensdag 6 maart 2013

Jacob n° 1

Hoewel de lente in het land is, maakte ik nog een velours broekje voor mijn zoon. Lekker warm voor de winter.  "Gelukkig" komen er nog enkele koudere dagen aan en zal hij toch nog kunnen genieten van zijn broekje. De broek is nog een klein beetje te groot, dus hopelijk past ze volgende winter ook nog. 



Het stofje viste ik alweer uit de zak. Het was één van de eerste dingen ooit dat ik kocht. Voor een rokje voor mezelf. Het rokje werd helaas geen succes, de broek gelukkig wel. De broek werd 3 cm verlengd en de taille nog versmald. want ik heb een zoon met zeer lange benen en geen poep ! Een dikke rekker boven de broek, laat deze broek hopelijk eens niet afzakken ! 

Het patroon komt van zonen09  en kocht ik in het Van Katoen-tijdperk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten