zaterdag 9 november 2013

SVDZ

Je zou bijna denken dat hij het niet zo tof vindt, maar toch ! 
Na een hele lange tijd werd mijn naaimachine nog eens van onder het stof gehaald! Niet dat ik er geen zin in had, maar sinds ik terug aan het werk ben, blijft er niet zoveel tijd meer over. Wat te verwachten was ... 
Een tweede kaptrui van SVDZ werd gemaakt. 
Snel klaar als je het patroontje al hebt. Makkelijk en mooi resultaat. Ideaal voor als je weinig tijd hebt. 
Zoonlief is een "zweterke".  Ik krijg dus al wel eens klachten van mijn 3.5 jarige over te warme trui's, maar enkel een T-shirt daar is het nu toch wel te koud voor.  Een niet al te dik tricotje zorgt voor de perfecte compromis ! 


Patroon : SVDZ
stof : creadroom.be


























De eerste kaptrui, momenteel al een beetje afgewassen, ziet er zo uit ...


1 opmerking: