zaterdag 14 september 2013

Laatste vakantiedag ...

2 september 2013, mijn allerlaatste verlofdag, na één jaar vakantie! Ook wel alweer de eerste schooldag ... Jawel deze dag werd mijn naaidag om mijn (voorlopige) to-do-lijst af te werken, want eens terug aan het werk, zal het hier wel wat rustiger worden.

Ik heb heel wat werk verzet, maar toch niet geraakt waar ik wou ! 
Nu ja zo'n schooldag duurt ook niet eeuwig en die lijst was misschien toch net te lang. 

Volgende dingen werden wel gemaakt : 






Nog maar eens een verjaardagskroon ! Ik beloofde deze zo ongeveer een half jaar geleden?! Gelukkig nog op tijd voor het kind zijn verjaardag.



<-- nieuw speelgoed werd voorzien van een jasje. Eindelijk kon het 'plastiekje' eraf !



                        --->
een klantenkaartzakje dat ook al lang werd beloofd.

Jawel ik ben fan van dit stofje !







Ik maakte ook nog een tas voor de poten van de ikea-stoel, zoals ik eerder al deed.  Ik moest het rekenwerk helemaal opnieuw doen, want die tas is nog uit logeren bij mijn broer. 
Ik maakte er wel een 'nieuwe' versie van. Het handvat zat nu aan de zijkant, want het was nogal onhandig om te dragen.




Wat ik nog wou maken, maar er niet meer van gekomen is :
  1. een kaptrui uit SVDZ
  2. lunchtas voor mezelf
  3. lunchtas voor zoonlief ( zodat hij weet wanneer hij naar de opvang moet) 
Deze komen er dus snel aan !

1 opmerking:

  1. Waw, allemaal weer supermooi gemaakt! Heb je de afmetingen van die ikea-stoel-tas nog ergens liggen? Want hier moet dringend ook zo'n ikea-stoel aangeschaft worden, voor op verplaatsing. Gust zit veel te graag mee aan tafel ;) Veel groetjes!!! Karolien

    BeantwoordenVerwijderen