zaterdag 14 december 2013

Charlie meets Vic

Of dat was toch de bedoeling....

Begin november was mijn metekindje jarig, 2 jaar. Ik maakte een Charlie van Zonen 09. Ik ben wel fan van het patroon! In combinatie met de vespa-stof vind ik het er wel retro uit zien...


Helaas zal deze Charlie ongedragen blijven, want hij was al te klein voor mijn lieve metekindje. 
Het ligt hier nu triest te wachten op een nieuwe eigenaar. Al weet ik nog niet goed voor wie...

Gelukkig kocht ik voldoende Vespa-stof, zodat zoonlief binnenkort ook kan pronken in zo'n vespa-Charlie. Een dikke maand later heeft Vic nog steeds geen cadeautje, schande !! Ik zal er snel werk van moeten maken. 




Patroon : Zonen 09
Stof : Stoffenkamer




3 opmerkingen:

  1. Ooh, zo jammer dat hij er nu niet mee kan pronken! Maar je maakt er vast iemand anders héél blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat onzettend zonde! Want hij is echt heelmooi. Mocht je hem niet kwijt kunnen wil ik hem wel van je kopen. Heb nu een zoontje in maat 92. En over een half jaarjaartje volgt de tweede denk ik ook wel in maat 92.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annet, volgens het patroon maakte ik maat 98 ...
      stuur je anders een mailtje naar annelies@peeps.be, Ik kan niet direct een mailadres van jou vinden.

      Verwijderen