woensdag 28 mei 2014

Upcycle Me











Ooit al gehoord van  Upcycle me? Eerlijk ?! Ik nog nooit ! Tot ik deze week een mailtje mocht ontvangen van Sofie! Een mailtje dat startte met veel complimentjes, wat me uiteraard motiveerde om verder te lezen. 
Niet enkel de complimentjes spraken me aan, maar ook de rest van het verhaal. 

Het initiatie komt van een meubelwinken, Fashion For Home.  Als meubelbedrijf willen ze er van bewust zijn dat ze gecontroleerd en verantwoord moeten omgaan met het milieu en haar hulpstoffen. Iets wat ik alleen kan toejuichen ! 

Daarom hebben ze nu het Upcycle Me platform in leven geroepen om deze boodschap te verspreiden. In deze community kunnen creatievelingen hun eigen werk en ideeën delen met anderen en zo ook een steentje bijdrage aan het milieu. Voor elke deelname planten zij namelijk, in samen werken met stichting Tree for All, een boom. 

Sofie had mijn berichtje gelezen over het zeteltje dat ik redde van het containerpark. Ze vroeg of ik dit (en eventueel andere projecten wou delen op Upcycle me. In ruil voor een nieuwe boom, deed ik dit uiteraard met veel plezier !

UPCYCLE ME - Banner

Ik zorgde alvast voor mijn eerste boom ! Hopelijk volgen er nog ! 
Op jullie blogs lees ik ook vaak recyclage projecten en tips, dus helpen jullie mee het bos uit te bouwen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten