maandag 1 september 2014

Een nieuwe start... maar ook wel een einde.


Jawel hij was er klaar voor, voor een nieuw schooljaar ! Hop naar de tweede kleuterklas. 
Zijn vorige boekentas ging 2 volledige schooljaren mee, maar een derde zat er niet meer in. Dus werd er een nieuwe beloofd, handgemaakt met speciale voorkeuren voor de 4 jarige kleuter. Alles werd naar wens van de 4 jarige gemaakt. 

Ook voor mij een nieuwe start. Dit jaar geen naailes meer volgen ( al was dat de laatste jaren al niet echt vet meer, met meer afwezigheid dan aanwezigheid ( vorige jaar ben ik er 5 keer geraakt *schaamrood*)) , maar les geven ! Spannend ! 
Van bloggen zal er vermoedelijk dus niet meer zo heel veel in huis komen. Bij deze neem ik dan ook een beetje afscheid. Bedankt aan iedereen om mijn blog te volgen en voor de vele leuke reacties die ik kreeg. 

Mogelijks zal je op mijn facebook-pagina wel nog nieuwe maaksels kunnen bekijken.

2 opmerkingen: