woensdag 9 januari 2013

Nog meer noodlehead !

Na mijn gevloek op Nandjes's koffer had ik zin in iets waarvan ik zeker wist dat het tot een goed resultaat zou leiden. Het plan om koffer voor mijn eigen metekindje en zoontje te maken was afgeschaft, maar een 'eenvoudigere' versie zou wel nog kunnen.De rugzakjes van Noodlehead zijn hiervoor uiterst geschikt en dan ook het ideale kerstcadeau! 

Ik zei het al, er zouden er nog zo'n zakjes volgen, en nog sneller dan verwacht ! Het leukste eraan is dat je kan spelen met je stof. Je kan het zakje aanpassen aan je eigen wensen en stofresten. Ideaal om die restjeskast eens leeg te maken ! 




Het pacmantasje is voor mijn zoontje. De achterkant is ook in het rood, aangezien het de allerlaatste cm's waren dat ik had. Het zakje is wat kleiner, omwille van dezelfde reden. Al had ik wel  beter de rits boven het rode gedeelte gestopt, maar daar is het nu wat te laat voor. Zijn tutje en konijn passen net in het zakje, dus eigenlijk is het wel goed. Ibe zijn naam moet nog geflockt worden, maar ik moet dringend mijn voorraad flockfolie aannvullen.

Metekindje Vic kreeg uiteraard ook zo'n rugzakje. Hij moet binnenkort naar de volgende groep in de crèche en het zal dus goed van pas komen!

Alweer twee kindjes blij en ikzelf ook :-)


tutorial: Noodlehead 

1 opmerking: