woensdag 9 januari 2013

Prioriteiten voor de komende 14 weken!

Eeuwige, steeds veranderende to-do-lists; ze zijn éénmet mij! En eigenlijk werkt het niet, want ik pas ze gewoon aan! Sommige zaken blijven er voor eeuwig en altijd op staan en worden steeds uitgesteld, tot ze niet meer aan de orde zijn. Helaas.
Ik heb iemand nodig die meekijkt, beetje sociale druk ! Twee jaar terug was er een blog: 10 projecten in 2011; dank je wel aan zij die hiermee startte, want ik behaalde 'relatief' snel mijn 10 projecten. Dus lieve lezers, ik reken op jullie om mee te kijken over mijn schouder ( en me er even aan te doen herinneren als dat nodig zou zijn !)

Nog 14 weken te gaan, vooraleer ik mijn handen vol heb met een kleine baby, hoogtijd om eens prioriteiten te stellen, want daarna zal ik niet meer zoveel vrije tijd hebben.  Er staat nog veel meer op mijn to-do-list, maar ik MOET prioriteiten stellen !

Hier zijn de 10 dingen dat ik in die 14 weken afgewerkt wil hebben : het ene al wat dringender dan het andere.

  1. buidelsling 
  2. babynestje voor mijn eigen baby
  3. babynestje voor een vriendin haar nieuwe baby
  4. Heidi & Finn hoodie voor Ibe  ( die jongen verdient ook wat zelfgemaakte kleding)
  5. Heidi & Finn SLAAPZAK voor de nieuwe baby 
  6. zwangerschapsrokje voor mezelf ( allemaal rokjes - Mme Zsazsa)
  7. geboortegeschenkjes!
  8. kruippakje voor de nieuwe baby
  9. manden voor de verzorgingstafel. 
  10. tuinbroekje tegen de lente
Verder moet ik ook nog al die babycadeautjes afwerken ( of starten) en komen er nog heel wat geboortes aan. Ik heb werk aan de winkel! Als ik het hier zo zie staan, begin ik zelf lichtjes te panikeren ! Als ik elke week 1 ding doe, dan kom ik er wel en heb ik ook nog wel wat speling ! 
Voor wie zich afvraagt wanneer ik dat allemaal zal klaarspelen: ik ben gelukkig thuis, wegens moederschapsbescherming :-) !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten