maandag 9 mei 2011

Verrassingen

Mijn 250ste fan op mijn facebook-pagina verdiende een cadeautje.
Mary-Ann was de gelukkige, al wist ze het zelf nog niet.
Voor haar toekomstige dochtertje (dat begin van deze zomer zal geboren worden) maakte ik dit tuinbroekje. Met de wellicht warme zomer die in aantocht is, zal ze dit wel kunnen gebruiken.
Het lag hier al een tijdje klaar, maar ik wou haar verrassen met het originele exemplaar en niet met een foto!

Frauke, die eveneens won met mijn alleerste give-away, zal nog eventjes geduld moeten hebben, want haar verrassing moet nog helemaal gemaakt worden.

























Het patroon haalde ik uit een oude Ottobre en de stof kocht ik bij Vermiljoen.
Ik ben er zelf helemaal weg van en zal mijn zoontje tegen deze zomer dan ook trakteren op een jongensversie !

2 opmerkingen: